مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 04:302021-12-18سياسي

دخل و خرج بزرگترین غار آبی جهان با هم نمی خواند 


مدیر عامل شرکت سیاحتی علیصدر با اشاره به اینکه علیصدر در طول سال 100 روز کاری دارد، گفت: در ایام همه گیری کرونا دخل و خرج علیصدر با هم نمی خواند.

- علی محمد عنایتی اکمل با حضور در دفتر ایسنا، بیان کرد: اگرچه کرونا خسارت های زیادی به مجموعه علیصدر وارد کرد اما از طرف دیگر فعالان گردشگری و دست اندرکاران این حوزه پی بردند علیصدر پیشانی گردشگری استان است.

علیصدر سهم شایسته ای در اقتصاد استان دارد وی با اشاره به اینکه علیصدر سهم شایسته ای در اقتصاد استان دارد، افزود: با این وجود دیگر بخش ها برای علیصدر چه کاری انجام دادند؟ به عنوان مثال جاده علیصدر یکی از مشکلاتی است که علیصدر سال هاست با آن درگیر است و تاکنون فکر اساسی برای آن نشده است و حتی بعضی انتظار دارند شرکت علیصدر جاده را درست کند.

عنایتی اکمل با بیان اینکه علیصدر از اعتبارات استانی سهمی ندارد، یادآور شد: کارکنان شرکت سیاحتی علیصدر در روزهای عادی 216 نفر و در پیک مسافر 300 نفر است و باید ماهانه حدود یک میلیارد و 400 میلیون تومان حقوق پرداخت شود بنابراین 67 درصد درآمد سالانه علیصدر هزینه پرسنل است.

وی با اشاره به اینکه علیصدر در طول سال 100 روز کاری دارد و در ایام همه گیری کرونا دخل و خرجش با هم نمی خواند، اضافه کرد: علیصدر به طور استاندارد می تواند با 80 نیرو فعالیت کند اما باید ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دخل و خرج بزرگترین غار آبی جهان با هم نمی خواند 

دخل و خرج بزرگترین غار آبی جهان با هم نمی خواند